Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със съединитела на Афла 164ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със съединитела на Афла 164ТС

    Здравейте,
    Имам някакъв проблем със съединитела, но преди да предприема някакъв ремонт си помислих че може някой от вас се сблъсквал като мене със този проблем и съответно може да е намерил правилното решение.
    Та проблема е следния:
    От известно време, при минусови темератури само, нещо ми е голям зор да вкарам на скорост.Съединитела нещо не зацепва ... педала е много долу.След 20-30 напомвания (поне) на педала, леко се вдига но отделя буквално на милиметри и се включва на скорoст малко трудно особенно на задна Тоя проблем го имах и миналата зима, но така и не намерих време през топлите месеци да отида някъде на сервиз и да го оправя.Преди няколко дена погледнах под капака и видях помпата която е до съединитела но не ми се вижда (външно поне) да има някакъв проблем със нея т.е. не е омаслено никъде около нея.Прави ми обаче впечатление че на стелката в краката ми (под педалите точно) сякаш има някакъв теч т.е. някакви капки.Предполагам че са отдавна защото не изглеждат пресни .. а и на няколко месеца си мия колата + пране на стелките но те така и не се изпират.Предплагам че най-вероятно е спирачна течност.Най-вероятно някъде над педалите има помпа която изтърва по някакъв начин само че като погледна .. то там само мене ме няма .. нищо се не вижда Нивото на спирачната течност в казанчето под капака не намалява.
    Та мисълта ми е .. някой ако е имал тоя проблем като моя .. някой ако се е занимавал с тея помпички (сменял,разглобявал,купувал) нека да ми драсне един ред.Ще съм благодарен ако ми дадете някаква информация как се сваля тая помпа на съединитела над педалите дето е ( има ли някакъв чалъм по-особен) (ако има такава помпа де) или дали някой е сменял такива гумички на някоя от тея помпи или изобщо дали е закупувал такава ( ако е .. да ми каже цени по-възможност)Абе изобщо каквото и да ми кажете се надявам да ми е от полза Като за начало си мисля да пробвам да обезвъздуша помпата дето е до съединитела (до скорстната кутия).. ако не се орпави .. не знам!

    П.С Само да кажа че съм от Варна ..т.е. сервизи и магазини в София и страната не ми вършат работа (освен ако има тука някой от Варна)
    Благодаря на всички предварително за отговорите )

  • #2
    Здрасти колега
    Ами помпите са две, най-вероятно ти е тръгнала точно тази под таблото поне при мен беше тя, но педала директно пропадна и край. Не си личи много защото помпата е в дунапренен чорап (който попива спирачната течност) и в пласмасова кутия. Сваля се сравнително лесно като се има в предвид къде се намира Гледай като я сваляш да обезопасиш стелките и т.н. защото потича спирачна течност и става мазало Слагането е много по трудно Свали ги и двете и ги рециклирай на мен ми взеха около 25 лева.

    Comment


    • #3
      Извинявай за тъпия въпрос но, какво ще рече рециклиране? т.е. при стругар ли се ходи ? и ако е така .. после не трябват ли нови гумички или .. знам ли ..не съм се занимавал до сега сподобни неща и ми е малко хикс

      Comment


      • #4
        Сега като се замисля малко ... като сваля тея двете помпи предполагам че ще ми изтече течността от казанчето .. та после не трябва ли да се обезвъздушават и спирачките .. понеже виждам само едно казанче за течност т.е. като се изпразни то .. и спирачките ще вземат въздух .. Та после каква е схемата?Първо помпа ли се обезвъздушава и после спирачки или обратно .. и нещо по съществено за тая процедура има ли ?

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Paf
          Извинявай за тъпия въпрос но, какво ще рече рециклиране? т.е. при стругар ли се ходи ? и ако е така .. после не трябват ли нови гумички или .. знам ли ..не съм се занимавал до сега сподобни неща и ми е малко хикс
          Не се ходи при стругар, рециклиране имам предвид смяна на въпросните гумички

          Първоначално публикувано от Paf
          Сега като се замисля малко ... като сваля тея двете помпи предполагам че ще ми изтече течността от казанчето .. та после не трябва ли да се обезвъздушават и спирачките .. понеже виждам само едно казанче за течност т.е. като се изпразни то .. и спирачките ще вземат въздух .. Та после каква е схемата?Първо помпа ли се обезвъздушава и после спирачки или обратно .. и нещо по съществено за тая процедура има ли ? Smile
          Ами аз ги свалих и двете имаше малък разход на течност. ама не е изтичала цялата, после ги монтирах и не съм обезвъздушавал ,
          ама не зле да се обезвъздуши системата

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Paf
            Извинявай за тъпия въпрос но, какво ще рече рециклиране? т.е. при стругар ли се ходи ? и ако е така .. после не трябват ли нови гумички или .. знам ли ..не съм се занимавал до сега сподобни неща и ми е малко хикс
            Не се ходи при стругар, рециклиране имам предвид смяна на въпросните гумички , тук в София до колкото знам има две места за рециклиране ама за Варна незнам

            Първоначално публикувано от Paf
            Сега като се замисля малко ... като сваля тея двете помпи предполагам че ще ми изтече течността от казанчето .. та после не трябва ли да се обезвъздушават и спирачките .. понеже виждам само едно казанче за течност т.е. като се изпразни то .. и спирачките ще вземат въздух .. Та после каква е схемата?Първо помпа ли се обезвъздушава и после спирачки или обратно .. и нещо по съществено за тая процедура има ли ? Smile
            Ами аз ги свалих и двете имаше малък разход на течност. ама не е изтичала цялата, после ги монтирах и не съм обезвъздушавал ,
            ама не зле да се обезвъздуши системата

            Comment


            • #7
              Аз имах проблем с помпата на ск. кутия.В един студ при натискане на съединителя педала пропадна и си остана долу.Нова помпа беше или 25 или 35лв. не помня.Щом се получава само при студено време предполагам че гумичките на някоя от помпите вече са стари и се одървят от студа при което изпускът, но на коя точно незнам. Да сп. течност ще изтече от казанчето но ще изтече само от часта която отива към съединителя.Ако не помпаш на спирачките няма да засмуче въздух.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #8
                Ух .. сега идвам от магазина ...
                значи ... за горната помпа гумичките са 6 лв. а за долната която е до скоростната кутия са 7 лв.Цялата горна помпа струва 36 лв. Утре се мятам
                да ги сменям че вече не издържам
                Благодаря ви много за отговорите. Ще са ми от полза

                Comment


                • #9
                  И аз имах същия проблем с педала на съединителя при мене проблема беше от помпата под таблото. Но аз ги рециклирах и двете и съединителя стана песен, много съм доволен
                  SUPER 164 2.5TDi '97

                  Comment


                  • #10
                    Да Подкрепям колегите изцяло, това си е помпа, а не съединител
                    На мен ми правеше ингили зимата, а се скапа напролет Първо долната и след няколко дни смених и тази на кутията
                    sigpic

                    Comment

                    Working...
                    X